سبد خرید

راه رسیدن به رویاها | جلسه ۱۵

امتیازدهی 4.94 از 5 در 16 امتیازدهی مشتری
(16 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

راه رسیدن به رویاها | جلسه ۱۵

همان طور که قبلا گفته شد، در تهران من نتوانستم در کار فروش زغال موفق شوم و به همین دلیل کار را تعطیل کردم و در یک سری دوره های موفقیت شرکت کردم. آن زمان ذهنیت من اینگونه بود که همه باید طبق یک الگوی مشخص آموزش ببینند و رفتار کنند تا موفق شوند.
اساتید زیادی در حوزه های مختلف در این دوره ها آموزش می دادند. به عنوان مثال یکی از آموزش ها در زمینه تشریفات بود و نحوه مذاکره در جلسات و اصول لباس پوشیدن، نحوه نشست و برخاست، حرکات فیزیکی، زبان بدن و …در این جلسات آموزش داده می شد.در آن زمان، این حرف ها برای من جالب بود.
اتفاقا من قبلا یک دست کت و شلوار سرمه ای تهیه کرده بودم که با همان کت و شلوار، در جلسات حاضر می شدم ولی وقتی از من می خواستند که بالای سِن بروم، به دلیل نداشتن اعتماد بنفس از انجام این کار طفره می رفتم. ولی از اینکه در این کلاسها شرکت کرده بودم خوشحال بوده و احساس غرور می کردم و به خاطر همین باوری که در من شکل گرفته بود، اتفاقات جالبی برایم روی می داد.
مثلا یک روز که منتظر تاکسی بودم، یک تاکسی جلوی پای من ایستاد، در را برایم باز کرد و حتی موقع حساب کردن، چون من پول خرد نداشتم، از پذیرفتن پول از من امتناع کرد. و بعد یک مسیری را که با مترو می رفتم باز هم در شلوغی مترو، همه انگار مراقب و محافظ من بودند و رفتارشان با من محترمانه تر شده بود. همه اینها باعث شد که من فکر کنم لباس رسمی پوشیدن به شخصیت آدم کمک می کند ولی درواقع احترام گذاشتن باید به خود فرد باشد و نه به لباس او.
درواقع من متوجه شدم که به نوعی از این آموزش ها سوء استفاده می شود. و بعدها که به آگاهی بیشتری رسیدم، این مسائل برایم آزاردهنده بود ‌بنابراین سعی کردم الگوهای ذهنی خوبی برای خودم پیدا کنم که شاید برخلاف اکثریت جامعه بود. الگوهایی مثل استیو جابز و انیشتین که آدم هایی بودند که در عین سادگی لباس می پوشیدند و رفتار می کردند، اما هنوز بعد از سالها نامشان جاویدان است زیرا مردم آنها را به خاطر ایده ها، افکار ، رفتار و باورهایشان دوست دارند نه به خاطر ظاهرشان‌.
اگر می خواهید زلال باشید نباید فریب ظاهر آدم ها را بخورید و نباید با ظاهرتان کسی را فریب دهید، زیرا همین مسائل باعث ناآرامی در انسان می شود. ولی اگر در درون زلال باشید حتی اگر ظاهر زیبایی نداشته باشید، زیبایی باطنی شما در ظاهر شما متجلی می شود و باعث احترام در شما می شود.
بالاخره من بعد از مدتها به شهرستان برگشتم و متوجه شدم که مغازه ام از رونق افتاده، مشتری هایم خیلی کم شده اند و اکثرا ناراضی هستند.
من در آن زمان فکر می کردم که فروشنده من کوتاهی کرده و باعث ضرر و زیان به من شده ولی الان که به آگاهی رسیدم می دانم آن چیزی که باعث ضرر و زیان من شده بود، عدم تمرکز من بر روی کارم بود. در واقع به دلیل اینکه بیزینس های متعددی راه اندازی کرده بودم، توجه من بر روی چند شغل بود و نه یکی.
و همین باعث عدم موفقیت من شده بود، زیرا برای موفقیت باید روی یک چیز تمرکز کرد و بعد از رسیدن به هدف، می توان هدف بعدی را مشخص کرد. در واقع بهتر است یک چیزی را خوب بدانید تا اینکه از همه چیز کمی بدانید ولی هیچ یک را کامل و خوب ندانید.
و دقیقا به همین دلیل به شما می گویم که وقتی با یک استاد کار می کنید و او را قبول دارید، دیگر دنبال حرف های اساتید دیگر نروید و در بقیه کانال ها سرک نکشید، زیرا باعث سردرگمی شما می شود و بیشتر گمراه می شوید زیرا هرکس بر طبق دیدگاه و اصول خودش صحبت می کند، بنابراین یک نفر را انتخاب و فقط او را دنبال کنید.
وقتی من به مغازه ام بازگشتم تا به کارم سروسامان بدهم، باز هم تمام تمرکزم روی مغازه نبود.
زیر مغازه ام یک دفتر کار درست کرده بودم که در آنجا مطالعه و تحقیق می کردم. در عین حال به فکر راه اندازی یک بیزینس جدید بودم که کارگاهی راه اندازی کنم برای تولید قاووت و …. و سپس فروش قاووت و حتی پسته برشته شده از طریق سایت ” آریانوش”.
در کنار آن، به فکر درست کردن قهوه بودم و دنبال دستگاهی بودم که قهوه را برشته کند،اما متوجه شدم که دستگاه مورد نظر من خیلی گران است، بنابراین منصرف شدم.
بعد از آن شروع به برشته کردن و فروختن تخمه کردم که خیلی هم عالی بود و فروش خوبی داشت.
حتی قاووتی که درست می کردم، طبق فرمول خاص خودم تهیه می شد که بسیار خوشمزه و با خاصیت بود و مشتری زیادی داشت.
یک روز در حال آسیاب کردن قهوه که یکی از مواد تشکیل دهنده قاووت است، بودم و سپس برشته کردن آن. ولی متاسفانه فراموش کردم و رفتم بیرون و بعد از حدود ۲ ساعت که برگشتم، دیدم همه جا پر از دود است و بوی قهوه اسپرسو در فضا پیچیده است. سریع دستگاه را خاموش کردم و متوجه شدم که این قهوه، بسیار خوش رنگ و بو و حتی شبیه قهوه بازار شده است. مقداری از آن را در قهوه جوش ریختم ، هم خودم و هم تعدادی از دوستانم خوردیم و به این نتیجه رسیدیم که بهترین قهوه ای بوده که تا آن زمان خورده بودیم.
یک بار دیگر، اما این بار آگاهانه همین کار را تکرار کردم و باز هم به همان نتیجه قبلی دست یافتم.
به بازار رفتم تا بازه قیمتی قهوه را بپرسم. بعد تصمیم گرفتم که همین قهوه خودم را در بسته بندی های مختلف با قیمتی، خیلی کمتر از قیمت بازار بفروشم و البته فروش خوبی هم داشتم.
اما انگار در اعماق وجودم فکر می کردم دارم کلاهبرداری می کنم، زیرا این روش تهیه قهوه با روش بازاری آن تفاوت بسیاری داشت و به همین دلیل عذاب وجدان داشتم. زیرا در آن زمان آگاهی نداشتم و نمی دانستم که درواقع خدا من را به این شکل هدایت کرده است.
تا اینکه یک روز برای خرید تخمه خام به یک عمده فروشی در کرمان رفته بودم. صاحب آن عمده فروشی از داستان شروع به کار خودش گفت که در ابتدا با یک وانت دست فروشی می کرده، یک روز تصمیم می گیرد که تخمه خام بخرد و بعد از برشته کردن در دستگاه، بفروشد ولی چون نحوه کار کردن با دستگاه را بلد نبوده، تخمه ها به صورت یکنواخت برشته نمی شوند و و در اصطلاح یک حالت پلنگی به خود می گیرند و به همین دلیل آن تخمه ها فروش نمی روند و او به ناچار تخمه ها را به یک عطاری می دهد تا شاید او بتواند، آنها را برایش بفروشد. فردای آن روز صاحب عطاری تماس می گیرد و می گوید که این تخمه ها خیلی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و باز هم خریدار این تخمه ها می باشند. و او توانست از طریق برشته کردن همین تخمه ها درآمد زیادی کسب کند، کارگاه بزرگی با کارگرهای فراوان تاسیس کند و پیشرفت زیادی در این کار داشته باشد و حتی پول زیادی از این طریق بدست آورد.
بعد از شنیدن این داستان قدری از عذاب وجدان من کم شد، البته باز هم معنی هدایت را نمی فهمیدم و نمی دانستم که وقتی خدا قصد هدایت ما را دارد ، حتی از طریق یک اشتباه می تواند ما را هدایت کند و زندگی ما را دگرگون سازد. در واقع آن اشتباه، شاید درست ترین کار ممکن باشد که باعث بارش فراوانی در زندگی ما باشد…

16 دیدگاه برای راه رسیدن به رویاها | جلسه ۱۵

کیفیت
ریویوایکس
99%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

06 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیباییها
    سلام درود خدمت استاد بزرگوار ودوستان خوبم
    فایل ۱۵رویاها نکاتی مهمی روبه همراه داشت. قضاوت براساس پوشش ورفتار اینکه استاد درکلاسی که شرکت کردند براساس ضوابط می بایست پوششی رورعایت می کردند برای بازدهی بیشتر واینکه نوع برخورد مردم با توجه لباس مافرق دارد دریک جایی اگرپوششی ساده داشته باشی ولی درونت پرازآگاهی هم باشد شاید دیده نشوی ولی برعکس دریکسری جاها لباس شیک وبرازنده ظاهرکار رو می پوشاند ونوع نگاه مردم بسیارمحترمانه است. من خودم این رفتار روازنزدیک دیدم درمجالس ختم ومهمانی های خانواده ی همسرم کسانی که پوشش بهتروعالی تری رودارند بالای مجلس می نشانند وبرایشان احترام فوق العاده ای قائلن وبرعکس باسادگی مخالفند.البته قبول دارم پوشش خوب وآراستگی دربسیاری جاها اهمیت دارد. الگوی ذهنی درباره ی کت وشلوار وساعت وکیف چرم یک باور است که باچنین افرادی راحت نیستیم چون از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردارند واین نشان ازضعف وجودی خودمان هست نه چیزدیگری.وبه قول استاداگر ازدرون خراب باشی ولی باکت وشلوار باشی اطرافیان برایت احترام قائل هستند البته برای همه این طورنیست. یک مثال جالب برای خودم من خیلی رنگ های قرمز وسفید وشادرابرای پوشش می پسندم ولی چندسال است که بخاطراین موضوع درکنارم بوده وباورغلطی که چندسال قبل داشتم ازاین پوشش استفاده نمی کردم چون ازنگاه بقیه جلف وناپسندبود ولی الان باکمال حس عالی وعشق ازاین دو رنگ استفاده میکنم ولذتش رامی برم وبه حرفهای دیگران هم اهمیت نمی دهم پوشش من به خودم وحسم بستگی دارد نه قضاوت ورفتار دیگران سپاس بابت این همه آگاهی وممنونم ازشمااستاد عزیزبابت راهنمایی های خوبتون👌🌸🌸🌸🌸

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    این فایل، فایل کت و شلوار و کراوات و تمام برچسبهای تو خالی است که ما به واسطه جامعه و باورهای شناخته شده در اون شناخته میشیم .
    خیلی از الفاظ و کلمات و باورهای ذهنی ما هم پوشش کت و شلواری و کروات گونه دارند ولی از درون تو خالی و پوچ هستند .
    و برای اینکه ظاهر ما زیبا و اراسته باشه در ابتدا باید درونمون رو زیبا کنیم . درونمون رو پُر از انسانیت و عشق کنیم و بس .
    همه ی ما به واسطه القاب و الفاظی که در جامعه کسب کرده ایم یا به ما رسیده است شناسایی میشویم .
    لقب خان، لقب بزرگ، لقب راستگو امین دکتر و مهندس و ….. تمام اینها القابی هستند که بر ذهن ما کت و شلوار میپوشند .
    و زمانی یک پزشک ، لقب درست پزشکی را بر خود میپوشاند که همواره درونش هم نور انسانیت و کمک کردن به مردم شعله ور شده باشه .
    تمام این القاب و الفاظ زیبا در درونشان یک شمعی به نام انسانیت و کمک کردن به دیگران وجود دارد که اگر این شمع با عنوان کمک کردن به دیگران در درونشان روشن شد میتوانند به معنای واقعی پزشک انسان و انسان دوستی باشند و در دل و قلبهای همه جا میگیرند .
    نکته بعدی، نگذاشتن تمرکز بر روی دو موضوع است . و این یک نکته ی بسیار مهم است که برای رسیدن به نتیجه باید بر روی یک موضوع تمرکز بگذاریم .به قول گفتنی با یه دست دوتا هندوانه نمیشه بلند کرد .
    نکته بعدی که به واسطه برگشتن تمرکز از روی دو موضوع بود ، هدایتشان به سمت قهوه بود .اینکه سریع خودشون رو جمع کردند و تونستند برگردند به شهرستان اینبار تمرکزشان اونجا رو به آتیش کشوند و آن هم تهیه ی قهوه بود .
    استاد عزیزم سپاس به خاطر بودنتان 🙏🙏🙏❤️❤️❤️

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درود و صد درود به بهترین و مهربان ترین استاد♥️
    این فایل من رو به یاد خاطره ای مربوط به حدود دو سال قبل انداخت. زمانی که می خواستم تغییر شغل بدهم و به دنبال کار مناسب تری بودم و در این مسیر با افرادی آشنا شدم که همانطور که استاد در فایل گفتند ظاهر بسیار آراسته ای داشتند و از برندهای معروفی استفاده می کردند. ذهنیت من این بود که این افراد بسیار ثروتمند و مهم هستند( در صورتی که من نباید قضاوت می کردم) و وارد این بیزینس شدم و مدتی را با آنها کار کردم و کم کم متوجه شدم که پشت این ظاهر آراسته و لباس های برند افراد فقیری وجود دارند که حتی برای یک وعده غذایی شان از من پول قرض می گرفتند!! و حتی بعدها متوجه شدم که آن لباس های برند، فقط همان یک دست لباسی بوده که شرکتشان در اختیار آنها گذاشته بوده تا افرادی مثل من را جذب کنند! ولی خوشبختانه با هدایت های خداوند و تلنگر استاد عزیزم توانستم خودم را از آن کار بیرون بکشم و بابت این مسئله خدا را شاکر هستم و اتفاق جالب دیگری که افتاد این بود که این افراد بعد ها وارد سایت استاد ضیاء شدند و آموزش هایی را که قبلاً از جاهای دیگر می گرفتند، الان دیگر از سایت استاد می گرفتند زیرا به گفته خودشان این آموزش ها قابل مقایسه با هیچ جای دیگر نبود.
    سپاس بابت این فایل زیبا🌹
    و من الان به این آگاهی رسیدم که همانطور که این افراد در زندگی من مامور بودند تا آگاهی به من برسانند که آدم ها رو از روی ظاهرشان قضاوت نکنم و لبلس برند پوشیدن نشانه ثروتمند بودن نیست، من هم برای آنها یک مأمور بودم که آنها را وارد این مسیر زیبا کنم.

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربونم .درود فراوان به استاد عزیزم و بقیه دوستان هم فرکانسی من ،😍😍.فایل پانزدهم رویاها که در مورد الگوی ذهنی است ..در میان ما ایرانی ها که بیشتر روی ظاهر همدیگر درونش مورد قضاوت قرار میدهیم ..اگر انسانی با تیپ رسمی ببینیم اونو انسان موجه می‌دونیم اگر اسپرت بپوشیم فکر میکنن حتما از رده به قول معروف خارج هستیم ..چرا انسان باید اول درونش زیبا کند بعدش ظاهرش اگر روح ما مریض باشد ولی ما به فکر ظاهری صورت ولباس باشیم شاید تو جامعه مورد توجه قرار بگیریم ولی خودمون اصلا آرامش نداریم ،،چرا که انسان باید اول ازدرون خودشو زیبا کند تا اول مورد پسند خودش قرار بگیرید بعد به ظاهر خود برسد .تو فایل فهمیدم که باید روی اعتماد به نفس خودم کار کنم …وروح خودمو پاک کنم .تا به آرامش درونی برسم ودر اخر بعد سلامتی.روح به زیبایی ظاهر برسم ..

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام تنها یگانه ی هستی 🌷سلام ودرود فراوان به مهربانترین استاد دنیا ،🌷🌷😍😍.الگوی ذهنی جامعه ی ما که نسبت به بقیه دارند..الان خانم های که چادر دارند از نظر بقیه مذهبی هستند ولی خانم های مانتویی لقب شون بی حجابی میشه ،،ونگاه عموم جوری دیگه ی به این خانم های مانتویی است ..وحتی بعضی مردان جرات به خودشون میدن که خانم های بدون چادر نگاه سواستفاده بندازنند ..درصورتی اصلا چادر نشانه ی حجاب نیس ،،وچقدر این جور طرز فکر آسیب جدی به هم می‌زنند .وهمدیگر رو مورد قضاوت قرار میدهد ..

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرود خدمت استادگرامی
    درمورد این نکته صحبت کردین که الگوهای ذهنی که اکثریت جامعه به آن اهمیت می دهند ومورد توجه شان است الگوی کت شلوار ولباس خیلی مرتب وبرند که این نشات گرفته از باورهای غلطی که دربین اکثریت ما جاافتاده وافراد توجهی به اطلاعات ودانش فرد ندارند ملاک مظهر فهم شعور آدم ها نیست مثال زیبایی که درمورد استیو جانز زدین که پوشش اکثر اوقات ساده وراحت بود وبرای راحتی خود اهمیت قایل بود
    واز این استادان بزرگ می توانیم این درس را بگیریم که سادگی وراحتی بهترین الگوی ماباشد دررفتار وکردار نه حرف دیگران
    چون گوش دادن به دیگران باعث سلب آرامش مامی شود
    نکته حایز اهمیتی که مطرح کردین درمورد تغییرات مابود اینکه وقتی درمسیر آگاهی ورشد قرار می گیریم نسبت به دوستان واطرافیان خود مهربان ترباشیم نگاه قضاوت به آنها نداشته باشیم وکسانی که ازمادرخواست کمک می کنند به آنها توجه کنیم وبرایشان ارزش واحترام قایل باشیم
    ممنون بابت فایل های عالی تون

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام و درود خدمت استاد گرامی
    خوشحالم که بهترین درس های زندگی ام رو درکلاس شما پاس می کنم وازاینکه هر روز مطلب جدیدی روفرامی گیرم خدا روشاکرم
    نکات مهمی که درباره ی کلاس تشریفات بیان کردین فوق العاده زیبا ودلنشین بود توجه به نکات مهم ارتباطی واینکه چقدر این مطالب رو پیچیده می کنند چون از طریق آن به اهداف جدیدی برسند همه یک نوع نگاه ندارند من خودم قبلا خیلی دوست داشتم زبان بدن رو یادبگیرم چون احساس می کردم از طریق یادگیری زبان بدن اعتمادبه نفس بیشتری رو می توانم کسب کنم اتفاقی که یکماه پیش افتاد دریک کلاس بودم ده نفر اونجا بودند به همراه استاد دوصندلی درکلاس بود که یکی مختص به استاد به خاطر تسلط برکلاس ویک صندلی خالی دیگر درگوشه ای یکی از خانم های کلاس رفت روی صندلی نشست من ا زپیش ایشون رو می شناختم کلاس های مختلف داشتند خونه شون ودوره های زبان بدن وغیره روتاحدودی بلد بودند من احساس کردم که رفتند روی صندلی دلیل خاصی داشت حدسم درست بود به محض اینکه نشستند به جای استاد شروع کردند به صحبت کردند وجوکلاس طوری شد که ایشون خیلی صحبت می کردند من خودم ناراضی بودم ولی استادکلاس ایشون رو کنترل کرد
    وبعدگفتن این نحوه ی نشستن مختص به این بودکه کنترل کلاس روداشته باشند واز جلسه ی بعد که استاد عذرشون رو خواستند وگفتند صحبت های ایشون چون پاآموزش کلاس درتداخل است
    درس بزرگی که گرفتم هم از فایل هم از کلاس این بودکه شخصیت انسان به دانش واطلاعات اوست نه نوع پوشش و نشستن

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    من با حق شاد زیستن و لذت بردن به دنیا امده ام من حق زندگی دارم و زندگی چون رودی در من جریان است و این همان خدای درون من است و من با رها کردن خودم و با بودنم و خطر کردنم و دنبال دلم رفتم خودم هستم یعنی همان خدای کل جهان هستم .
    و با بیشترین تلاشم خودم هستم وقتی افسرده هستم و درجا میزنم خودم نیستم و از خودم و خدای خودم فاصله گرفته ام . پس دنبال خواسته ها رفتن یعنی دنبال خدا رفتن است و استاد به شکل فوق العاده ای دنبال خود و خدای خود در عمل با کارهای مختلفی که انجام دادند بودند .
    من اولوهیت خودم را با زنده بودن و دوست داشتن و عشق ورزیدن به دیگران پیدا میکنم و درونم پر میشود از بوی عطر گلهای بهاری که همه در حال بوییدن انها هستند و خودم نیز همانند باغ بهشتی که میتوانم درون ان برقصم و برقصانم و مستانه در آغوش بگیرم کسانی را که دوستشان دارم .
    استاد شما نهایت عاشقی نسبت به خودتان و ان خود درونیتان را به کار بردید . و با دنبال کردن اهدافتان به ان رضایت باطنی رسیدید . و این یعنی همان دوست داشتن واقعی خود است .این همان عشق ورزیدن تمام و کمال به خود است که هدایتگر از طریق تمرکز ما به ما راه درست را برای رسیدن به اهداف را به صورت خیلی راحت و شگفت انگیزی به ما نشان میدهد .
    در واقع بیان عشق خداوند از طریق عاشق شدن به خود و حس خوب و دنبال کردن اهداف است که در زندگی ما نمایان میشودند . ما با بیشترین تلاش خودمان را کردن در واقع خود واقعیمان را ثابت میکنیم .
    استاد با نهایت تلاش کردنشان موفقیتهای چشمگیری به دست میاوردند و تمرکز کامل بر روی کارشان توانستند از یک روش ساده قهوه اسپرسو را درست کردند .تخمه و ….

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    درود وسپاس ..استاد عزیزم ممنون بابت این فایل ..استاد شما برای رسیدن موفقیت از راه دور. چند ساعتی وقت میذاشتین وچقدر هزینه میکردین برای اینکه موفقیت براتون ارزش داشت ولی الان ما راحت در اختیار ما میزارین با مبلغ ناچیزی که برای فایل ها ما میپردازیم ..اگه تنبلی کنیم وله بعد واگذار کنیم این بی انصافی وظلم در حق خودمون است ..ظاهر ما الان توجامعه ی کنونی شخصیت ما.رو نشون میده .و همه عموم جور دیگه ی روی ما حساب میکن وانتظارات بالایی از ما هم دارند ..واگه یه آدم مهم لباس جلف بپوشه وحتی بدون شغل و سنش چقدر کلی هم بی احترامی میکنن ..ولی وقتی ظاهر خودمون درست کنیم وحفظ هم درآمد میشه کسب کنیم تو کسب و کار وهم باعث جذب بقیه به طرف خودمون میشیم .🌷🌹🌷🌹

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    خدا قوت استاد عزیز .خاستم اول از شما بزرگوار تشکر کنم بله من دقیقا هروز دارم نتایج زیبا تو زندگیم میبینم وهرروز به آگاهی من افزوده میشه …این فایل به نتیجه رسیدم ظاهر شخص وگفتار خیلی تو همه چیز نقش مهمی داره ..ظاهر افراد وطرز حرف زدن ونشستن ولباس پوشیدن خیلی تو همه چیز تاثیری بسیار زیاد زیادی داره واعتبارهرکس رو به اوجش می رسونه .واین قضیه رو هم تو زندگی شخصی خودم تجربه کردم ..کسی تو فامیل همیشه کت و شلواری پاتو کشیده اس و همیشه تو حرف زدن عجله نمیکنه وارام آرام حرف میزنه همه بهش احترام میزارن مورد توجه همه قرار میگیره وتو کارهای شخصی حتی باهاش مشورت میکنن واز وقتی یادم میاد این شخص همیشه ظاهر مرتب وبا آرامش اونقدر قشنگ حرف میزنه اعتبار ش آنقدر بالا رفته و همه از همشینی باهاش لذت میبرن …والان شما تو فایل حرف زدین دقیقا درکش میکنم ..در مورد رنگ های که گفتین بله رنگ سورمه ای ورنگ های تیره بیش تر جلو داره وفردی که می‌پوشه به غیر جذابیت به قول خودمون سرسنگین ونگاه جاذبی داره …واکه سبک حرف زدن ولباس پوشیدن عوض کنیم ویادبکیریم صد درصد در اعتماد به نفس ما نقش داره واحساس غرور کردن وراحت میشه. حرف بزنیم…چیه داستان خنده دار یادم آمد همون طور شما گفتین چقدر طرز لباس پوشیدن وراه رفتن تو منتظر تاکسی باشی چقدر مورد احترام قرارمیکیری …از وقتی دوماه وارد دوره شدم به طوری اعتماد به نفسم بالاتر رفته خودم بیشتر دوست دارم وحتی اشتیاق شیک پوشیدن وشاد بودن قشنگ حرف زدن طوری که اطرافیانم لذت میبرن وعینه میگن وقتی حرف میزنی واقعا جذبت میشیم دوست داریم زیاد حرف بزنی برام …هفته ی پیش رفته بودم بانگ من اعتماد به نفس داشتم جوری با اعتماد به نفس ظاهرم شکر خدا خوب بود وارد شدم من که دوماه قبل خودمو کشتم واعتماد به نفس صفر با رعیس بانگ در مورد وام حرف زده بودم اصلا اجازه نمی‌داد حرف بزنم و همیشه جوری رفتار میکرد که بیخیال اون وام بشم ولی هفته ب پیش چون اولا یقین داشتم کارم حل میشه بدون هیچ دردسر ودغدغه ی وظاهرم سالم وشاداب وارد بانگ شدم ..بدون که من اصرار کنم رعیس بانگ نامه ی وام منو امضا کرد وراحت تو یه روز چون مدارکم کامل بود وام برام ردیف شد از همه جالب تر من فکر میکردم وقبلا گفته بودن وام سه ساله اس اقصادش باید همراه تا سه سال پرداخت شه ولی اون روز خود رعییس بانگ گفت اگه میخای میتونم پنج ساله اش کنم تا راحت قصداش پرداخت کنی ..واقعا خوشحال شدم و فهمیدم اگه اون روز با مخالفتی روبرو نشدم وام راحت برام ردیف شد ..اول از همه بخاطر یقین من بود چون شب قبلش در دفترم نوشتم چی میخام دوما اینکه اعتماد به نفس وبا روحیه ی خب رفتم ..دیگه مثل قبل با ناله وارد بانگ نشدم … من فقط فکرمو‌عوض کردم وحسمو خوب کردم ..ظاهر م چون عوض شد وروحیه ام باعث شد رعیس بانگ زبونش بند بیاد وراحت به درخواست وامم بله بگه حتی با شرایط عالی …

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    باسلام به استاد گرامی ودوستان خوبم.بازم خوشحالم از اینکه توی این گروه هستم.این فایلها همش برای من سرشار از درسه وبه نظرمن تک تک کارها وراههایی که شما تجربه کردید چه اون جلسات مدیریت که شرکت کردید وچه کارهای جدیدی که شروع کردید همه نشان از شجاعت واتکای شما به نیرویی داشته که هر لحظه ما رو درپناه خودش قرار میگیره استاد برای سال ۱۴۰۰سال رسیدن به خدارو قرار دادید به نظرمن مهم ترین راه همین هست که ما اول از ترسهای کوچیک که داشتیم شروع کنیم وپله پله قدم بزاریم رو کارهای سختر .به امید موفقیت همه دوستان خوبم

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام و درود استاد چقدر این فایل زیبا و آموزنده بود ..مخصوصا اون جلسه ی شما که شما برای آموزش مدیریت صحیح رفتین ودر مورد کت و شلوار و لباس و کیف وحتی طرز نشستن بهتون آموزش دادن جالب بود برام متاسفانه دور از جون شما منظورم کسانی هستن با پوشیدن لباس های مارک ..کلی فخر میفروشن.وبا قلبی سیاه ظاهر اراسته باعث گول زدن وتخقیر بقیه میشن وله قول معروف تو آسمون ها سیر میکنن .ولی با غرور کاذب برای خودشون شخصیت میخر ن البته عذر میخام منظور من انسان های که فقط فقط ظاهر طلب دو شخصیتی هستن ..استاد فهمیدم شخصیت انسان به لباس شون نیس به قلب پاک شون..وفکر درستی که دارند به قول خودتون مثل انیشتن که کل دنیا می‌شناسنش وحتی آینده گان ازش یاد میکنن..اما در مورد قهوه وقاروت وپسته آنقدر با دلی پاک بدون ملک کارتون انجام دادین وخداوند درهای هدایت براتون باز می‌کرده وچقدر هم اخرش.هم قهوه ای درست کردین که بهترین قهوه ای بود که حتی دوستانتون مشتاق بودند بفهمنن چطور درست شده ..احسنت استاد ودرود برشما ..من در مورد این فایل خاطره البته تو اقوامون یادم آمد که ادعا میکرد آدم پاک و همه تو روستای مادریم اون آقا امین خود میدونستن وحتی اموال واجناس قیمتی شون بهش می‌سپردند وحتی تو همه کارها ازش مشورت میگرفتن تو ظاهر همیشه سرم به پایین وتسبیح‌ به دست بود ولی بعدها فهمیدن چقدر قلب سیاه وکثیفی داشته فقط ظاهرش آدم پاک ومظلومی بود نزدیک‌ترین آدم به خدا بود ولی بعدها مشخص شد با اموال مردم کاسبی راه انداخته و پول های مردم به نزول به شهر های دیگه وروستاهای دیگه میداده تا اینکه بعد چند سال دست شیطانیش رو شد و به زندان افتاد ..تو اون روستا هیچ‌کس رو حرفش حرف نمی‌زد پشتش نماز میخوندن ولی در واقعه فقط حیوانی تو جلد آدم بوده ..الان دقیقا تو جامعه ی انسان های که به ظاهر شون مردم ساده گول میزنن

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان
    استاد عزیز امیدوارم زندگی و مسیر تک تک هم سایتی های من مانند بوی قهوه و طعم قهوه دلچسب و دلنشین و دلپذیر باشد .
    استاد عزیز برای رسیدن به اگاهی باید هزینه پرداخت و وقت گذاشت .
    مانند شما که در دل تهران که همه در کسب و کار موفق هستند شما هزینه کردید برای رفتن به کلاسهای دوره موفقیت ولی چیزی که بعد از کلاسها در دل شما نشست نکته ای غیر از ان اموزشها بود .حال اگر کلاسها را نرفته بودید هیچ گاه به ان اگاهی نمیرسیدید .
    پس باید مسیرها را برویم و از قدرت اختیار خود و تعقل. احساس خود در پذیرفتن و رد کردن انها استفاده کنیم .
    و بر عکس جامعه و مردم که وقتی کلاسی تشکیل میشود و مطالبی گفته میشود بدون تعقل ان را میپذیرند و قبول میکنند شما برعکس همه انجام دادید .
    و دیدگاهتان کت و شلوار نشد بلکه انسانیت و انسان ماندن است حال چه در کت و شلوار چه در لباس معمولی .
    البته ناگفته نماند انسان پر و تکامل یافته بدون حرف زدن و لباس شیک از روی صورت و چهره ارام و چشمها و بقیه اعضای بدنش کاملا نشان داده میشود و ان انسانیت درونی او صورت او را زیبا میکند . صورت و صیرت زیبا همیشه همراه هم هستند .
    ولی انسان بدجنس و غیر انسانی در شیک ترین لباس هم بدذاتی او در رفتار و نگاههایش نمایان است .
    نکته جالبی که اوایل در پوشیدن کت و شلوار بعد از کلاس به شما که بی اعتماد بنفس بودید ولی با کت و شلواری تمیز و اتو کشیده باعث میشد که همه مانند بادیگارد دور شما را بگیرند و راه را به شما نشان دهند .
    مانند مسیر هدایت است که تک تک قانون ها را اگر ما تمیز و مرتب بپوشیم و خود را در اختیار ان قانون قرار بدهیم بدون چون و چرا عدالت خداوند جاری میشود و همه کسانی که یکدیگر را هول میدهند برای رسیدن به مترو در کمال ناباوری راه را برای ما که در دل قانون شیک و تمیز و اتو کشیده و منظم خدا هستیم باز میکنند و به راحتی ممکن در کمال ارامش مسیر را طی میکنیم و به هدف و مقصد میرسیم .
    نکته جالبی که در اطراف خودم شاهد ان بودم شخصی بود که ادعای بزرگی و خان بودن میکرد و همیشه میگفت من خان زاده ام ما رعیت و کلفت و نوکر داشتیم و باید به من احترام بگذارند حتی از ماشین خودش پیاده نمیشد همیشه از بالا بقیه را نگاه میکرد که او بالاست و بقیه خدمتگزار او هستند . خیلی ازار دهنده است و الان متوجه میشوم که چه دنیای پوچ و توخالی ان فرد برای خودش ساخته بود غافل از اینکه زندگی حس متقابل و انسانیت است البته فرد خیر خواهی هم بود ولی ان قسمت سیاهی ذهنش بیشتر از سفیدی بود حتی به شریک زندگیش جوری نگاه میکرد که انگار او خدمتگزار اوست او جسم ان زن را گرفته بود غافل از اینکه روح او را هر روز از خودش دور میکند و دور و اینجاست که قانون خداوند عادل حاکم میشود و ان شخص با ان پیشینه قوی و بزرگ کوچیک و کوچیک و کوچیکتر میشود .
    درسی که من از ز این داستانها و فایل گرفتم انسان بودن و انسان ماندن کار هر کسی نیست باید درون انسان از ناپاکیها و سیاهی ها پاک شود تا الماس واقعی انسانیت خودش را بر چهره و رفتار و چشمهای انسان نشان دهد و خواسته و ناخواسته بدون میل باطنی همه دنیا و کاینات و اطرافیانمان اطاعت امر و فرمانبردار ما میشوند .
    در تهیه قهوه و قاووت و کلا در زمینه کسب و کارتان نکته کلیدی که حاکم بود و به خاطر انسانیت شما بود و همین باعث میشد که چشم هدایتگر خداوند از شما دور نشوند نداشتن زرنگی و به نوعی کلاه برداری و زرنگی و سر مردم را کلاه گذاشتن بود شما در تمام کارهای خود از پوشاک ماشین ،لوازم التحریر ،پسته ، حتی تهیه قاووت تمام تلاشتان و تمرکزتان روی اصل خوب ارایه دادن به مشتری بود و برای مخاطب خود و خریدار ارزش قایل بودید بهترین جنس را تحویل دهید و در زمینه ها ی مختلف خدا شما را امتحان کرده بدون انکه متوجه شوید .
    حتی در زمینه تهیه قاووت بعد از یکسال بالا و پایین کردن فرمول به نتیجه و فرمولی دست پیدا کردید که خیلی از مصرف کنندگان ان قاووت دردهای درونشان درمان میشد و ان چیزی نبود جز نیروی عشق الهی که از درون شما بدون هیچ سود جویی و زرنگی وارد قاووت میکردید و شفا بخش خیلی از مصرف کنندگان شما شما بود .
    این نیروی عشق و شفا بخش از دل فرمول قاووت که قهوه یکی از فاکتورهای فرمول قاووت بود تابید و تجلی پیدا کرد .
    نیروی عشق درونی شما فراگیر شده است و بدون هیچ زحمت و کاری انقدر قوی و نیرومند شده است که بدون هزینه کردن و اموزش از دل ان قاووت شفابخش قهوه اسپرسو را در کمال راحتی و هیچ دردسری و هزینه ای در دست شما قرار میدهد شما را هدایت میکند به ترک کردن محیط اسیاب و کارگاه در حالی که جسم شما از کارگاه بیرون رفته ولی عشق و نیروی عشقتان همراه با خدا در حال اماده کردن قهوه اسپرسو هستند .
    به نوعی فرشتگان خداوند تمام و کمال اطاعت امر شما و نیروی عشق شما هستند و فرشتگان الهی بدون حضور شما در حال اماده کردن قهوه اسپرسو هستند .
    باز هم جای تحسین دارد ان انسانیت و شرافت شما که قهوه کیلویی ۴۰ تومن بازار را با دو قیمت قهوه ای روشن کم برشته تر ۶۰ تومان و قهوه ای تیره تر ۹۰ تومن به دست مشتری رساندید.
    چیزی که الان از جامعه ما رخت بربسته است و برکت از زندگی کسب و کار رفته فراموش کردن اصل انسانیت در فروشندگی است و همه میگویند جامعه اینجوری شده و هیچ کس حاضر نیست خلاف حرکت و قبول جامعه پیش برود .
    باز جای تحسین دارد ان نیروی عشق و انسانیت شما که هنوز فکر میکنید نکند کارتان اشتباه است و دارید سر مردم را کلاه میگذارید هر چند انصاف در فروش دارید و بهترین جنس را تحویل میدهید.
    نکته جالب این حس شما اینجاست ((((که خداوند وقتی کسی را هدایت میکند دوباره نشانه هایی از جنس همان هدایت به او نشان میدهد که هواست جمع باشد تو هدایت شده ای و به کارت و رفتارت ایمان داشته باش ))).
    در این مرحله شما را برسر حرف ان عمده فروش تخمه در کرمان قرار میدهد که دقیقا اوهم مثل شما داستانی شبیه به قهوه در زمینه تخمه برایش اتفاق افتاده بود مثل شما تخمه هارا فراموش کرده بود و برشته شده بودن و به نوعی همان تخمه ها عاملی برای رشد ان فرد شده بود درست مانند قهوه شما .

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی
    فایل ۱۵ ،
    کاملا قبول دارم که ظاهر و لباس و آرایش و ساعت و… ممکنه در اولین برخورد حس خوبی به مخاطب بده ولی اگر اطلاعات گوینده ناچیز باشه ، بی دوام هست چون میزان آگاهی و تجربه مخصوصا اگر این تجربه توسط گوینده لمس شده باشد مهمترین ویژگی هست که در دل شنونده یا بیننده نفوذ میکنه و اگر دقت کنید در رسانه هایی مثل تلویزیون اکثر افرادی که بار علمی دارند ، بسیار ساده پوش و حتی موهاشونو درست شونه نکردن و اصلا آرایش ندارند لذا صورت زیبایی هم ندارند اما عالی و فوق العاده هستند و طرفداران زیادی دارند
    تاثیر دیگر این سبک سادگی ، احساس آرامشی هست که به خود طرف دست میده چون خودشه و راحته و همیشه میتونه همینگونه باشه بدون صحنه سازی و نمایش یعنی همون صداقت.

    در قسمت دیگری از فایل هدایت خداوند در تهیه قهوه بسیار تعجب آور بود و با وجودیکه محصول بدست آمده کیفیت بالایی داشت اما قیمت مناسب و انصاف نشانگر نوعی ایمان به برکت و خدا شناسی داشت که بسیار جای تحسین داره ک نتیجه خوب داد زیرا در چنین مواقعی همه دنبال زیاده خواهی و طمع هستند.

    قسمت دیگری از فایل داشتن تمرکز روی یک کار هست که قطعا وقتی تمرکز زیاد میشه اونکار تخصصی میشه در نتیجه بهترین کیفیت و بازدهی رو برای تولید کننده خواهد داشت و این تفکر مورد تایید اکثر افراد موفق نیز هست

    سپاس از عقاید خوبتون
    🙏🙏🙏🌷🌷🌷

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام خدمت استادعزیزوگرامی
    واقعا ازدیدن این قسمت لذت بردم به فکر فرورفتم واینکه واقعا چطور می توان در سرنوشت خود دست برد واگر خواست خدا باخواست خودمان یکی شود قطعا سرنوشت و قسمت ما تغییر می کند من قبلا فکرمیکردم که البته از روی باورهای اشتباه وغلطی که درذهن مان شکل گرفته بود هرکس درزندگی سختی بیشتری بکشد قطعا بعداز سپری شدن زمان سختی به آسایش خواهد رسید وباوردیگه ای که داشتم براساس شنیده ها که می گفتن همه مادریک سراشیبی هستیم بعد ده یا پانزده سال به بالای قله خوشبختی می رسیم ولی هرچی زماننی گذشت نامید تر می شدم باخودم می گفتم خدایا من که اینهمه سال سختی رو تحمل کردم پس کی به قله ی خوشبختی میرسم ولی ……….. الان فهمیدم که این باورهای اشتباه بودند که مسیر زندگی رو برای ماسخت ودشوار کردند
    خوشحالم که خدا شمارو درمسیر زندگی م قرارداد
    سپاس استاد عزیز

    ۱۳۹۹-۱۱-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    درود و سپاس خدمت استاد بزرگوار
    مساله ای که در این فایل برای من بسیار جذاب بود، موضوع هدایت شما به سمت تهیه قهوه بود که نشان می دهد خدا همیشه به بندگانش لطف داردو در حال هدایت آنهاست، حتی زمانیکه آن فرد خودش متوجه این مساله نباشد.
    و موضوع دیگر که برای من جالب بود اینکه شما در آن زمان،کلاسهایی را شرکت کرده بودید که در زمان خودش بهترین و گرانترین کلاسها بودند. گرچه شما از آن کلاسها مسائل آموزشی زیادی را فرا گرفتید، اما در حال حاضر همه را کنار گذاشته، قوانین و محدودیت ها را شکسته و تصمیم گرفته اید که ساده و زلال باشید و فقط براساس آگاهی و تجارب شخصی خودتان و بر اساس ندای درونی تان زندگی کنید و خود واقعی تان باشید که این مساله باید برای ما هم بسیار آموزنده باشد.

    ۱۳۹۹-۱۱-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری