سبد خرید

راه رسیدن به رویاها | جلسه ۱۶

امتیازدهی 4.93 از 5 در 15 امتیازدهی مشتری
(15 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

راه رسیدن به رویاها | جلسه ۱۶

در ادامه جلسه قبل که درباره کت و شلوار صحبت کردم، نیاز دیدم که کمی مساله را باز کنم که برداشت اشتباهی از سمت شما نشود.
موضوع مهم این است که در هر کاری، از جمله لباس پوشیدن، مطابق میل خود رفتار کنیم و خودِ واقعی مان باشیم. نه به خاطر اینکه دیگران ما را با شخصیت بدانند، کت و شلوار بپوشیم یا ظاهر خاصی را برای خود رقم بزنیم. هر چه به سمت خود بودن نزدیک تر شویم، آرامش بیشتری در زندگی خواهیم داشت.در واقع هر چیزی که به قیمت از دست دادن آرامش ما تمام شود، خیلی گران است و ارزشش را ندارد.
و مساله بعدی درباره هدایت است که در زندگی همه ما وجود دارد، اما شاید از آن آگاه نیستیم ولی وقتی کمی آگاه می شویم، آرام آرام متوجه نشانه ها و هدایت ها می شویم. درواقع وقتی بر روی کاری تمرکز و توجه می گذاریم و درآن کار غرق می شویم، هدایت می شویم. من وقتی در کارم نیاز به دستگاهی را پیدا می کردم که از عهده خرید آن برنمی آمدم، سعی می کردم با الگوهای ذهنی و سپس پیاده کردن آن الگوها بر روی کاغذ، اقدام به خرید وسایل و ساخت آن دستگاه بکنم. گرچه خیلی سعی و خطا می کردم، ولی به دلیل اینکه تمرکز می گذاشتم به نحوی به سمت نتیجه دلخواهم هدایت می شدم. مثلا من دستگاهی را ساخته بودم که پوست تخمه را از مغز آن جدا می کرد و یا مساله هدایت من به سمت ساخت قهوه هم به دلیل توجه و تمرکز خودم روی کار بود.
همین طور زمانی که در کار زغال بودم، دستگاهی ساخته بودم که زغال ها را در سایز های مختلف سرند می کرد ولی وقتی کار بیزینس زغال را کنار گذاشتم، زغالها را به صاحب کارگاه دادم و دستگاه سرند را هم خراب کردم تا از لوازم اولیه آن در کار دیگری استفاده کنم، یعنی به چیزی نمی چسبیدم و خیلی راحت خودم را با شرایط موجود، وفق می دادم و همیشه در حرکت و نوآوری بودم.
داستان قهوه به ما می آموزد که هیچ وقت خودمان را به خاطر اشتباهاتمان سرزنش نکنیم، چون آن کاری را که ما اشتباه می دانیم، ممکن است درست ترین کار ممکن باشد و در درون آن اشتباه یا تضاد و یا چالش، آگاهی هایی نهفته باشد یا پاداش هایی در انتظار ما باشد که بعدها بفهمیم.
درواقع باید تمام تلاشی را که از دستمان برمی آید انجام دهیم (البته نباید خودمان را آزار دهیم) و نتیجه را به خدا بسپاریم که مسلما هرچه باشد، خیر و صلاح ما در آن است.
من وقتی کار زغال انجام می دادم، با یک سری آدم ها، مشاغل و … آشنا شدم و وقتی این کار را تعطیل کردم، فکر کردم که دیگر این اطلاعات برایم کارایی ندارند ولی وقتی بیزینس قهوه، قاووت، پسته و تخمه را شروع کردم، بسیاری از تجربیات قبلی برایم قابل استفاده بود. بنابراین هر تجربه ای و حتی هر شکستی، ارزشمند است و درونش آگاهی و پاداشی نهفته است. حتی همین دوره ای که من برگزار کردم و از شما هزینه گرفته ام، درواقع از ورشکستگی و ناراحتی های آن زمان خود برای شما صحبت می کنم. یعنی مشکلات و مسائل ان زمان من، در این زمان برای من ثروت سازی می کند و علاوه بر آن ارزش های زیادی را در وجود انسانها قرار می دهد.
در گذر زمان و با توجه به تجربه هایی که کسب کرده بودم و کلاس هایی که رفته بودم، تغییراتی در من ایجاد شده بود که از دید بقیه و بخصوص کسانیکه در شهرستان محل زندگیم بودند، کاملا به چشم می آمد. بنابراین عده ای از دوستانم به من پیشنهاد دادند که یک سخنرانی داشته باشم و اطلاعاتم را آموزش بدهم و من هم بدون هیچ گونه آمادگی قبلی، این پیشنهاد را پذیرفتم و از طریق پنل sms یک پیام تبلیغاتی مبنی بر سخنرانی خودم به مردم منطقه ارسال کردم و بعد یک سالن بزرگ گرفتم و برای روز سخنرانی فایل صوتی قرآن، سرود ملی و دیگر چیزها را فراهم کردم.
در روز تعیین شده، تعداد زیادی برای شنیدن صحبت های من آمده بودند و من که هیچ تجربه ای در زمینه سخنرانی نداشتم، اعتماد بنفس خود را از دست داده بودم و قادر به راحت صحبت کردن نبودم ولی آرام آرام بهتر شدم و توانستم جلسه را در دست بگیرم و به خوبی تمام کنم. بعد از پایان جلسه به این نتیجه رسیدم که برای یک سخنران خوب شدن، نیاز به یک سری دوره ها و آموزش هایی دارم و سیستم را روشن کردم و بعد از مدتها ایمیلم را کنترل کردم و با تعجب با ایمیلی روبرو شدم که همان روز برایم رسیده بود که درباره دوره سخنوری در تهران بود و من بلافاصله ثبت نام کرده و هزینه آن را پرداخت کردم. سریعا به تهران رفتم و در جلسه معارفه شرکت کردم و در دوره های قانون جذب نام نویسی کردم و برگشتم شهرستان.
حالا من چندین بیزینس داشتم و حسابی سرم شلوغ شده بود و آرامش نداشتم و تازه بین آن همه کار یکدفعه هوس کردم که یک دفتر کار خیلی شیک در زیر مغازه ام برای خودم آماده کنم. باز هم مثل موارد قبل شروع به ساخت الگوی ذهنی و بعد پیاده کردن آن کردم و همه وسایل از جمله میز، صندلی، تابلو و تمامی لوازم ریز و درشت آن را به نحو بسیار شیک و مدرن، تهیه کردم.

من در دفترم مطالعه می کردم و دیگر کارهایم را انجام می دادم تا یک روز تصمیم گرفتم که ماشینم را عوض کنم و یک ۲۰۶ فرانسوی اصل بخرم و به این منظور شروع به تجسس در اینترنت و درواقع توجه و تمرکز گذاشتن روی این مساله کردم و در نهایت به یک ماشین ۲۰۶ بسیار عالی تر از حد تصور خود در تهران هدایت شدم و برای خرید آن به تهران رفته و با یک قیمت باور نکردنی ماشین را خریدم، کارهای قولنامه و سند را انجام دادم و با ماشین جدیدم به شهرستان بازگشتم. درواقع من بدون تلاش فیزیکی و فقط به دلیل تمرکز خود روی این موضوع و اعتماد به شخص فروشنده که اصلا او را نمی شناختم، باز هم بدون اینکه خودم بدانم هدایت شده بودم، در حالیکه اگر من در آن زمان با کسی مشورت می کردم، حتما با استفاده از عقل خود، من را از این کار منصرف می کرد.
یک نمونه دیگر از هدایت من در خرید لپ تاپ بود. من دنبال لپ تاپی بودم که مشخصات ظاهری خاصی داشته باشد و قیمتش هم مناسب باشد و باز به دنبال معیارهای ذهنی خود ،شروع به سرچ کردن در اینترنت شدم و باز هم به صورت معجزه آسایی، دقیقا به آن چیزی که مد نظرم بود، آن هم در همان شهرستان خودم هدایت شدم و خیلی راحت آن لپ تاپ را با قیمت مناسبی خریدم.
این صحبت ها بسیار ارزشمند هستند زیرا باعث تغییر الگوهای ذهنی شما می شوند و شما را از باورهای نادرست محدود کننده به سوی باورهای درست نامحدود سوق می دهند و به شما می آموزند که بیشتر به خدا و هدایت های او اعتماد کنید و زیباتر و راحت تر زندگی کنید.

15 دیدگاه برای راه رسیدن به رویاها | جلسه ۱۶

کیفیت
ریویوایکس
99%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

07 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️

    هر چیزی که به قیمت از دست دادن ارامش درونی ما باشه خیلی برامون گرون تموم میشه .🙏🙏
    تمام نا ارامیهای ما از مخفی کاریهای ما نشات میگیرد .

    در واقع تمام ناارامی ها و نداشتن اسایش و ارامش ما به دلیل رها نبودن ماست یعنی همان زنجیرهای اسارتی که از منیت و از همان برچسبهای ذهنی ما به وجود میایند .
    زمانی که ما بتوانیم خود واقعیمان باشیم هر انچه را که باعث آزار و اذیت ما میشود و سبب نا ارامی ما میشود را قبول نمیکنیم در واقع ر ابتدا در مسیر آن ناملایمات قرار نمیگیریم و اگر هم قرار گرفتیم به راحتی تبدیل به ناخواسته میشود و باید خیلی زیبا توجه مان را بر روی خواسته مان که همان آرامش است را بگذاریم‌.
    استاد ایمان قوی و زیادی در باور داشتن خودشان داشتند همچنین همه چیز درتسخیر ایشان بود. و این را در زمان نااگاهیشان از قانون میتوان دید ولی نکته مهمی وجود دارد ایشان دست به اقدام و عمل میزدند و به نوعی در عمل ایمان و باورشان را نسبت به خواسته ها و ارزوهایشان نشان میدادند .
    خرید ۲۰۶ را اول با زنگ زدن و تمرکز بر روی ان به بیش لز ۱۰۰ جا در عمل نشان دادند و همواره در زمینه لب تاپ مسیر برایشان راحت تر شد و به نوعی توانستند پا درون عمل و اقدام بگذارند و انگار ایشون در زندیگشون با اقدامات و عملهایشان نشان دادند که زندگی و مسیر زیبای ان همان قدمهای اولیه اش سخت است و زمانی پا درون ان میگذاری وارد باغی از گلهای زیبای معرفت و اگاهی و هدایت میشوی .
    نکته بعدی عغرق شدن در هدف و خواسته ماست که بسیار زیبا در فایل استاد در نمونه های مختلف این غرق شدن که همان تمرکز گذاشتن روی خواسته است را نشان ما داده اند .

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربون سلام ودرود به بهترین ها ،🌷🌷 ما باید همون طور مریم عزیز فرمودند که تو حریم شخصی دیگران احترام بزاریم ..وهیچ وقت نخواهیم برای دیگران تصمیم بگیریم ..دقیق استاد تو فایل نه سلامتی در این مورد توضیح دادند ..واینکه اگر بنده ظاهر مو زیبا کنم برای جلب توجه دیگران ولی از درون سیاه باشم قلبی پر از کینه وسیاه که هرروز داغون تر شوم ..در واقع خودمون گول زدیم اول باید درون آروم کنیم بعد ظاهر مونو زیبا کنیم …..وقتی خداوند ما رو از طریق استاد ضیا آگاه می‌کنه ..پس ما باید قدر این هدایت تا رو بدونیم .واستفاده کنیم از آنچه خداوند. به ما بی منت داده سپاسگزار باشیم وقدر دان خداوند باشیم ..

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    عرض ادب و احترام خدمت استاد ضیاء عزیز
    هر چیزی که به قیمت از دست رفتن آرامش شما تموم بشه، زیادی گرونه!
    این جمله طلایی و قابل تامل این فایل، که مطابقت دارد با جلسه نهم دوره معجزه سلامتی که به ما هشدار می دهد برای کسب آرامش و رهایی از رنجش ها، در زندگی خود زندگی کنید و به حریم شخصی دیگران(حتی نزدیک ترین فرد خانواده تان) احترام بگذارید.
    موضوع دیگر دریافت الهام و هدایت های الهی از طریق تمرکز گذاشتن بر روی کاری و یا به قول استاد ضیاء عزیز، غرق شدن در آن کار است، بنابراین اگر می خواهیم در مسیر آگاهی رشد کرده و با درون خود و الهامات درونی خود بیشتر آشنا شویم ، باید در این مسیر غرق شویم و تمام توجه و تمرکز خود را بر روی سایت، فایلهای رایگان و سفارشی قرار دهیم تا به نتیجه دلخواه در این زمینه و حتی دیگر موارد و چالش های زندگی خود برسیم.
    موضوع بعدی اشاره استاد به اینکه به مقداری که می دانید تلاش کنید ولی خودتان را اذیت نکنید که مطابقت دارد با میثاق چهارم کتاب چهار میثاق و همین طور که می بینیم مطالبی که استاد در فایلهای خود بیان می کنند مطابقت دارد با بهترین کتاب های معنوی جهانی. پس چه بهتر که تمرکز خود را فقط اینجا بگذاریم و پراکنده کار نکنیم.
    ممنون از این همه آگاهی که در این فایل وجود داشت🌺🌺

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام و درود خدمت استاد گرامی
    درمورد پوشش صحبت کردین واینکه پوشیدن کت وشلوار شاید خیلی جاهای باعث کلاس کار باشد ازنگاه دیگران ولی وقتی این پوشش از روی اجبار باشد نه دوست داشتن باعث عذاب درمامی شود وگفتین که هرچیزی که به قیمت ازدست دادن آرامش ما باشد ارزشی ندارد وفقط باعث ناراحتی درمامی شود
    مدل خودمان رفتار کنیم وبه دیگران اهمیت ندهیم
    درمورد هدایت هاصحبت کردین واینکه چگونه این هدایت ها وارد زندگی مامی شود زمانی که ماکاری رو انتخاب کردیم وعاشقانه به ان پرداختیم ودرآن غرق می شویم کم کم مسیر هدایت برای ما باز می شود وراه درست درسرراه ماقرار می گیرد
    درجایی گفتین از اشتباهات نترسید چون خیلی از این اشتباهات برای مادرس های رو به همراه دارد که بعدا متوجه آن می شویم
    درکارها اعتماد کنید ودرمسیر قدم بگذارید وباقی رو به خداوند وهدایت های آن بسپارید
    به چیزی نچسبید طبق قانون چسبندگی آن را از دست می دهید
    .ممنون بابت فایل های عالی تون

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    وقتی قورباغه بزرگه رو بخوری و ترس هایمان شروع میکنه به ریختن و از تبدیل میشویم به یک انسان شجاع و دلیر و با اعتماد به نفس .
    داشتن اعتماد به نفس بزرگترین مشخصه هر انسانی است که به واسطه عاشقی خودش نسبت به خودش به وجود می آید ، وقتی ما عاشق خودمان باشیم هر ناسزا و توهین و رفتار ناشایستی را نسبت به خودمان تحمل نمیکنیم واین جاست که ریشه های اعتماد به نفس در درون ما شکل میگیرد و شروع به اقدام کردن در زمینه بر آورده کردن خواسته هایمان میکنیم ، کسی که برای خودش و وجودش ارزش قایل باشد و عاشق خودش باشد ، اقدام به تصویر سازی و نوشتن خواسته ها و تمایلات و آرزوهایش میکند .
    نوشتن خواسته در واقع همان عاشق شدن ناب نسبت خودمان است .‌ و جهان هستی نیز به واسطه فراوانی و بی نهایت بودنش در مقابل چنین حس زیبا و سرشار از عشق و معرفت پاسخ بسیار زیبا و پر از حس راحتی را در مقال ما میگذارد .‌
    درست مانند : قرار دادن پژو ۲۰۶ ،و یا رسیدن به لپ تاب سفید که استاد فقط به واسطه اینکه خواسته شان را با تمام حسشان گفتند و خواستند و فقط شروع به سرچ کردند و جهان هستی به راحتی هر چه تمام تر در اختیارشان قرار داد .
    بعد از خوردن قورباغه بزرگ زندگیمان ، عاشق واقعیِ خودمان میشویم .و دست به شکل گیری خواسته هایمان و نوشتن آنها میکنیم . با عشق هر ناممکنی ممکن میشود 🌹🌹🌹♥️♥️♥️

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام یگانه ی هستی ..سلام ودرود به مهربان استادم ..🌷🌷🌷..وقتی خواسته ی داری همون طور که استاد فرمود باید فوری دنبال خواسته آت بری اول از همه بنویسی چون این نشان می دهد چقدر آیمان به خدا دارین .من خودم از استاد یاد گرفتم که خواسته هام باید بنویسم وخداررو شکر به بعد واگذار نمیکنم ..چون همه ی لوازم زندگی الان که نگاه میکنم همه روزی آرزوی من بوده که خدا رو شکر کم کم به هرکدام رسیدم و.❤️❤️💚💚.در مقابل اشتباهات خود را سرزنش نکنید در پی هر اشتباه که رخ میده حتما صلاحی بوده که بعد ها بهش می‌رسی که خدا رو شکر می‌کنی که اون اشتباه خوب شده که انجام دادین .وقتی ما درخواستی دادیم خداوند همه چیز آماده می‌کنه که خواسته ی ما انجام بشه ..وانسان های سرراه ما قرار میده تا خواسته های ما رو انجام بدن .وهمه چیز به تسخیر ما در میاد.

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق❤️❤️❤️

    چه زیباست حس خلق کردن و به دست اوردن خواسته ها .استاد شما با تمرکز تمام و کمال بر روی هدفتان و خواسته تان به نتایج فوق العاده ای رسیدید . و نکته جالب این جریانات این بود که با تمرکز داشتن بر روی خواسته ها و به دست اوردن انها بعد. از هزینه ها و وقت بسیار به چه راحتی برای رسیدن به مرحله بعدی ان مرحله قبلی را قربانی می‌کردید و رها میکردید ‌ . کاری که از عهده هر کسی ساخته نیست . گذشتن و بخشیدن کلید آزادی و رهایی است
    .‌بخشیدن خودمان اولین اقدام است . همان بخشیدنی که در مقابل اشتباهات و برداشتها و سو تعبیرات دیگران است . بخشیدن خودمان در مقابل قضاوتهای درونیه خودمان . بخشیدن تمام ان رنجها و کینه ها و تضادهایی که از گذشته همراه خود کشیده ایم. و بخشیدن مادبات و خواسته ها و چیزهایی که با تلاش زیاد انها را به دست اورده ایم .زمانی به درجه بخشش از تمام جوانب برسیم انوقت میتوانیم رهایی و ازادی و استقلال را حس کنیم . میتوانیم به معنای واقعی کلمه پرواز کنیم . و در واقع بدون ریشه میشویم . منظور من از ریشه تمام ان وابستگیها و دلبستگیهایی که چه از نطر حس خوب و چه از نقطه نظر حس بد به ما وصل هستنند و همچون ریشه ما را درون خاک نگه داشته اند ولی زمانی که وابستکیها را کنار بگذاریم در واقع ریشه خود را قطع کرده ایم و ان زمان است که حس پرواز و ازادی را میتوانیم تجربه کنیم . ❤️❤️❤️

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام خدا قوت ..همانگونه که استاد عزیز فرمودند ..انسان باید خودش باشه واون تیپ که بزنه که خودش دوست داره اصلا نظر بقیه براش مهم نباشه جوری رفتار کنه که خودش میپسنده وبخاطر مردم زندگی نکنه …من نوعی باید با ایمان حرکت کنم وبدون شک کار هامو پیش ببرم ..واگرچند بار اشتباه کنم ناامید نشم ..مثال همون ادیسون و همه ی دانشمند مون که بارها اشتباه کردند ولی چون ایمانی در قلبشون نهفته بود ..اشتباهات پذیرفتن وتلاش کردند که آخرش موفق شدند …

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️♥️♥️

    استاد نکته ای که در مورد کت و شلوار بیان کردید خیلی جالب بود اینکه هر آنچه باعث از بین رفتن آرامش ما میشود آن را انجام ندهیم.
    به نوعی تمام زندگی ما متناسب با خواسته اطرافیانمان است و هر کاری که میخواهیم انجام دهیم اولین نکته ای که در ذهن مان می آید که زشته فلانی ناراحت میشه . یا زشته به فلانی بر میخوره .
    در واقع ما خود واقعی مان را در برابر خواسته ها و نظرات دیگران قربانی میکنیم .
    نکته بعدی تمرکز گذاشتن بر روی هدفهایتان بود که برای من خیلی جالب بود تمرکز شما مانند ذره بین هدفتان را به آتش میکشید .
    و این نکته کلیدی و اساسی که در حین اقدام و عمل با تمرکز فوق العاده بالا میتوان نتیجه را عالی خلق کرد .
    به دست آوردن لب تاپ سفید جزو شگفت انگیز تمرین اتفاقات بود .
    استاد شما با فایلهای شگفت انگیز تان که فقط حاصل به تصویر کشیدن زندگی شخصی خودتان است خیلی از قفل‌های ذهنی و فکری و باورهای درون من را شکستید و اگر هزاران کتاب و فرمول را می‌خواندم و یادمی گرفتم هیچ وقت به این نتیجه نمیرسیدم .
    و به توانایی های خودم ایمان نمی‌آوردم.
    سپاس فراوان ،🌹🌹🌹🌺🌺🌺

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    باسلام خداقوت.سپردن کار به خدا واینکه بارهایی که روی دوش ما سنگینی میکنه رو به خداوندی بسپاریم که قطعا بهترین ها روبرای ما میخواد.واقعا خوشحال شدم ازاینکه دقیقا همون چیزی رو که درخواست کردین رو جذب کردینویا حتی درمورد بقیه مسائل مثل لب تاپ و…واین مسائل تو زندگی منم اتفاق افتاده چیزی رو که میخواست جذب کردم البته اون موقع با قانون آشنایی نداشتم

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ودرود وخدا قوت استاد ..استاد چه زیبا گفتین وقتی ما خودمون به خدا میسپاریم ..خداوند به بهترین نحو کارمون انجام‌میده و اینکه چقدر استاد از اینکه دلی پاک دارین که حتی برای کارهای که به نتیجه نمیرسیدین به جای سرزنش خود ..به بهترینش فکر کردین قراره براتون اتفاق بیفته .چقدر خوشحال شدم همون ماشین ۲۰۶که در خواست دادین با بهترین قیمت براتون خدا آماده کرد ماشین تمیز وبا سیستم …پدر مورد لپ تاپ .که دقیقا همون رنگ ومارک سونی وایو همون اندازه ی که میخاستین.پبدا کردین چقدر ترتیب چیدن خدا قشنگه .راحت خریدین وله دلتون نشست ….الان میفهمم چقدر تو زندگی شخصی ما اتفاق افتاده ولی توجهی بهشون نداشتیم چون اطلاعی ازش نداشتیم .من دقیقا استاد مشباح اتفاق شما برای من افتاد مبلی که میخاستم تو دیوار به همون قیمت تخفیف که خورده بود دیدم وراحت خریدم ..چون قبلاً الان میفهمم رنگ ومدلش قبلاً سفارش داده بودم به خدا . سید بزرگوار عاشقتونم که دارم الان به قانون وقشنگی دنیا میرسم ..

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان

    هر چیزی که باعث از دست دادن ارامش شود ازار دهنده است. .
    هرچه انسان خود را رها کند و به خداوند بسپارد با ایمان و توکل کامل ، ارامشی نصیبش میشود که قابل مقایسه با هیچ لذت و پاداشی نیست . چون خداوند قدرت مطلق است .

    و هدایت زمانی توسط خداوند به سوی ما جاری میشود که ما تمام و کمال برای به هدف رسیدن تمرکز بگذاریم و تلاش و تلاش و تلاش بکنیم .مانند استاد چیزی میخواستند فقط نمینوشتند و تصویر سازی نمیکردند بلکه تمرکز کامل را روی ان موضوع و هدف خود میگذاشتند و روی هدف و خواسته شان و کندوکاو و جستجو و سرچ میکردند .
    مانند خرید ۲۰۶ و لب تاپ فقط درخواست کافی نبود یه کوچولو هم سرچ و جست و نیاز داشت .
    خداوند انقدر مهربان و رئوف است که منظورش از جستجو کردن بدو بدو کردن و از این بنگاه به ان بنگاه رفتن نیست خداوند تمرکز و توجه کامل قلب و ذهن انسان را میخواهد .

    استاد عزیز شما این جمله را که :
    (((شکست مقدمه پیروزی است )))
    را کامل و به وضوح در جریان زندگی خود نمایان کردید .
    از دل شکست قبلی برای موقعیت جدید زمینه سازیهایی را دریافت میکردید مانند بیزینس زغال در تهران که شما را با ادمهایی در خصوص بسته بندی اشنا کرد .و در بیزنس بعدی کمکتان می کرد.

    شاید برای خیلی ها این سوال پیش بیاید که چگونه استاد این همه بیزینس خلق کردند ..
    در واقع چیزی که باعث میشد شما راحت بیزنس جدید را خلق کنید
    (((رها کردن شکستهای بیزنس قبلیتان بود و در گذشته و شکستها غرق نمیشدید بلکه به راحتی ان را رها میکردید و این یک قانون است باید گذشته و شکستها را رها کرد تا موقعیت جدید و خوب و بهتر برایمان ایجاد شود . ))))

    و هیچ وقت خودتان را برای اشتباه قبلی سرزنش نمیکردید این بزرگترین خدمت به خودتان بود چون باعث نمیشد شما را ناامید و مایوس کند و شما را از ادامه مسیر باز دارد.

    ((((( هرچه پیش اید خوش اید )))))
    نکته جالبی که شما الان دارید ، گنجینه ای از داده ها و اطلاعات است که در دنیای امروز اگر هزاران مدرک دانشگاهی داشته باشیم ولی کار با کامپیوتر و زبان را بلد نباشیم بی سواد ، هستیم ولی شما بدون کلاس رفتن فقط و فقط به خاطر پشتکار و دنبال رفتن اینکه یاد بگیریداموختید .

    متاسفانه علم و سواد از حیطه اصلی خود فاصله گرفته است و با مدرک گرایی جای خود را عوض کرده است .

    خدا با بنده ریسک پذیری چون شما حال میکند و در این مرحله از زندگیتان راههای رسیدن به موقعیت اکنون شما را کامل و بدون عیب و نقص رقم میزند و ان اقدام شما برای سخنرانی است بدون هیچ علمی که این خود باید اتفاق میافتاد چون شما متوجه ضعفتان میشدید و اقدام به رفتن کلاسهای سخنرانی می کردید .

    چون لازمه کار و موقعیت الان شما ست ، و از ابزارهای اصلی کار فعلی شماست .
    پس هر اتفاقی در زندگیمان میافتد ، بایدددددد همان اتفاق بدون کم و کاست بیافتد .

    خداوند بسیار مهربان است و اصلا بدجنس و نامهربان نیست شما خلف وعده نکردید و تمام و کمال این حرف خداوند را در زندگیتان اجرا کردید
    ((((که بنده ی ، من تو از من بخواه من دنیا را به تو خواهم داد .))))

    اتفاق جالبی که برای خود من چند وقت قبل افتاده بود خرید چند ظرف مس برای امر خیری بود .
    البته بدون اگاهی از قانون تمرکز ،یه شب با خانواده یک ایده در ذهنم امد که چند ظرف سنتی برای امر خیری بخریم حالا ظروف مختلفی وجود دارد و من پیشنهاد ظرف مس سنگ نشان را دادم .
    و همان لحظه شروع کردم به زنگ زدن و پله پله تلفن های هنرمندان این کار را پیدا کردم و تماس میگرفتم و عکس کار و قیمت را میخواستم .
    چون به طور مستقیم از بازار خریدن قیمت را بالا میبرد .
    خلاصه در شکل ناباورانه ای که من تازه وارد این مسیر راه روشنایی شده بودم و اوایل اموزشهایم بود و فقط یاد گرفته بودم هر چه را بخواهم خدا درست میکند .
    در یک روز عصر با هماهنگی قبلی رفتم و همانجا با قیمت عالی و جنس عالی را زیر قیمت بازار با تخفیف بسیار خوبی خریدم .
    برای من خیلی خوب بود چون من هیچ وقت اولین مغازه خرید نمیکردم خیلی وسواس داشتم
    ولی این بار به خاطر قرار گرفتن در این مسیر مقدس خداوند
    راه رسیدن به روشنایی ، همه چی را برایم اوکی کرده بود .

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی
    دررقسمت اول صحبتهاتون کاملا باهاتون موافقم که لباس و شکل ظاهر تاثیر آنچنانی در ایجاد ارزش و اعتبار افراد ندارند آنچه که مهمه اطلاعات شخص و احساس ارامش درونی اوست

    کنجکاوی و تجسس در کارهای مختلف مثل درست کردن قهوه – سرند زغال – خرید ۲۰۶ – تمرین سخنرانی – شناخت نقطه ضعفها و…. نمایانگر اینست که هرگز از کار خسته نمی شدید و از دل مشکلات کارهای دیگر را پیدا میکردید و اینکه به چیزی نمی چسبیدید و همواره دنبال نو اوری بودید شاید این بخاطر درس و تجربه ای بوده که از چسبندگی به ماشین بی ام و عواقب نا خوشایند ان در گذشته یاد گرفته بودید و تجربه با ارزشی بود.
    بهترین جمله همینکه فرمودید هرگز بخاطر یک اشتباه خودتان را سرزنش نکنید چرا که اون اشتباه لازم بوده و مقدمه رسیدن به یک موفقیت بالاتر هست . نمونه اش همین شغل فعلی شماست که از دل اشتباهات و چالشها و شکستها امروز تبدیل شده به کار مورد علاقه تون و درآمد زایی براتون‌داره
    👍👍👍

    ۱۴۰۰-۰۱-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سوده حیدر

    سپاس از استاد گرامی 🙏 امروز برای چندمین بار این فایل را دیدم چقدر زیبا و تاثیر گذار 🙏 سالها پیش تجربه سخنرانی شما را داشتم. البته در دانشگاه و فقط برای بچه های همان کلاس. از یک طرف استرس و از طرفی بخاطر دارویی که آن زمان میخوردم چنان دهان من خشک شد که نمیتوانستم صحبت کنم واقعا تجربه بدیست کاملا حال آن روز شما را درک میکنم. ولی نکته جالب اینجاست که چقدر خوب به اوضاع مسلط شدید و تا آخر به بهترین شکل جلسه را کنترل کردید. و مهم تر از آن درک نقطه ضعف و پیدا کردن راه حل برای برطرف کردن آن بود👏👏. اگر زمانی که بهر دلیل در کاری برایمان مشکلی پیش می آید، دلسرد شویم و کلا آن کار و آن راه را رها کنیم، هم احساس سرخوردگی و نا امیدی و سرزنش در ذهن باقی می ماند و هم ممکن است این مرحله راهی باشد برای رسیدن به مراحل بالاتر و با رها کردن آن، خودمان مانع رسیدن به هدف اصلی زندگیمان می شویم. نکته جالب دیگر این جلسه معجزه جذب چیزهای است که دوست دارم و از صمیم قلب خواهان آنها هستیم . چه زیبا خدای مهربان آن را فراهم میکند . کائنات به بهترین شکل و راحت ترین راه تمام کارها را هماهنگ میکند تا آن اتفاق زیبا حتی بهتر از آن که انتظار داریم و درخواست دادیم برایمان رخ دهد🙏 جذب ماشین و لپ تاپ توسط شما بدون آگاهی از قانون جذب، چه معجزه وار اتفاق افتاد.
    معجزه تمرکز بر روی کار و دریافت الهامات برای من بسیار تاثیر گذار بود. بسیار بسیار سپاسگزارم استاد گرامی🙏🙏🌺

    ۱۳۹۹-۱۱-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    سلام و سپاس بابت این فایل بسیار الهام بخش
    واقعا باید گفت ” فایل الهام بخش ”
    چون پر از هدایت هایی بود که شما در آن زمان گرچه از آن ناآگاه بودید ولی برایتان با نام دیگری، اتفاق می افتاد و واقعا در همه این موارد و تعمق در آنها به حضور لحظه به لحظه خداوند در زندگی مان پی می بریم و این حضور بسیار آرامش بخش است.
    نکته دیگری که در این فایل برای من خیلی آموزنده بود، جمله طلایی شما که فرمودید: هیچ وقت خودمان را بابت یک کار اشتباه سرزنش نکنیم، زیرا آن کار به ظاهر اشتباه ما، ممکن است درست ترین کار ممکن باشد، زیرا در درون آن ممکن است تضادی باشد که باعث آگاهی و رشد ما شود.

    ۱۳۹۹-۱۱-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری